söndag 26 februari 2012

Jag vill att du ska titta på mig och säga att du ångrar dig. Att det var korkat att räkna upp varenda gemensam vän som var snyggare än mig. Sedan vill jag att du ger mig komplimanger för mina ögon och leende, och att du alltid gillat att jag är så framåt. Jag vill att du kysser mig i nyktert tillstånd och att du sedan säger efter minuter av hångel att du tycker om det. Att du tycker om mig.

Jag vill att du möter min blick och fingrar försiktigt över min mage, och tillslut säger att du var ung och dum, berusad och helt fel i vad du sa. Det var första gången och orden bara kom ur dig, och att det var lögner. Sedan vill jag att du kysser mig igen och att det leder till ännu mer hejdlöst hångel som aldrig slutar.

Sedan.
Sedan vill jag att du drar fingrarna igenom mitt röda hår och säger att det inte är något fel på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar